Каталог товарів

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Покупець має право на повернення або обмін товару за таких умов:

  1. Товар неналежної якості: товар, який є несправним або має суттєві дефекти, що перешкоджають його використанню (дефекти, що виникли через виробника чи постачальника).
  2. Товар належної якості, але з різних причин не підходить покупцю, за умови, що товар не був у використанні, його упаковка збережена у цілісності (пломби, захисні плівки тощо), а також зберігся розрахунковий документ.


Товар неналежної якості

Щоб підтвердити дефекти товару, вам необхідно зробити фотофіксацію та відправити нам на номер у Viber месенджера +38 (066) 377-75-20 або на електронну пошту

До товарів неналежної якості відносяться:

  • Товари з дефектами, що не відповідають вимогам нормативно-правових актів, або мають істотні недоліки, які роблять неможливим їх використання за призначенням.

Товари належної якості

Товари, які не були у використанні, збережений їх товарний вигляд. Поверненню підлягають лише ті товари, які не мають слідів використання і не перебували в експлуатації, за умови:

  • збереження товарного вигляду та споживчих властивостей;
  • відсутності слідів використання та забруднень;
  • збереження плівок, ярликів, бірок, захисних плівок;
  • цілісності упаковки та заводського маркування.

 

Як зв'язатися з нами для обміну чи повернення товару?
Ви можете звернутися до нас за телефоном: +38 (066) 377-75-20 або через електронну пошту: іoisirina84@icloud.com


Адреса для повернення чи обміну товару
Повернення або обмін товару можна здійснити протягом 14 днів через кур'єрську службу або самостійно, відправивши за адресою: проспект Дружби, 8, Нововолинськ, Волинська область, 45400, Україна.


Хто сплачує за доставку товарів при поверненні чи обміні?

  • При поверненні товару належної якості: всі витрати на доставку товару при поверненні або обміні не компенсуються. Вартість доставки та повернення повинна бути оплачена покупцем.
  • При поверненні товару неналежної якості: всі витрати на доставку, включаючи виїзд кур'єра або пересилання транспортною компанією, компенсуються нами. Витрати на доставку при відмові від товару покриває покупець.

 

Повернення коштів
Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата на рахунок або на банківську картку відправника.


За яких умов буде відмовлено в обміні чи поверненні товару?

  1. Товар був у використанні та має сліди експлуатації;
  2. Товар не повністю укомплектований, порушена цілісність упаковки;
  3. Відсутні ярлики та заводське маркування;
  4. Пройшло більше 14 днів з моменту покупки товару.